Ce dieta, sau mai bine zis, ce exercitii trebuie sa fac pentru a mai da jos din burta.

  • jollyca 548

    Alimentatie: regim alimentar cu cantitate redusa de grasimi si cantitate marita de proteine.
    Exercitii fizice: datorita naturii lor grasimile se ard in lipsa oxigenului. Asta inseamna exercitii intensive, in timpul carora pulsul inimii ajunge in „zona rosie”, alternate cu perioade de odihna (asa numitul antrenament HIIT – High Intensity Interval Training). Cele mai eficiente exercitii sunt cele cu greutati, care implica mai multe grupe musculare odata (cam cum este la haltere stilul smuls – implica aruncarea greutatii pe piept, apoi o ridicare din genuflexiune, apoi aruncarea greutatii deasupra capului). Sunt eficiente pentru ca efortul este explosiv (gandeste-te ca mergi la pas si apoi, brusc, incepi un sprint de 50 de secunde) si asta arde mai repede grasimile decat un exercitiu cardio de lunga durata. Scopul final este sa privezi celulele corpului tau de oxigen, chestie care va favoriza arderea grasimilor.

    Uite un exemplu tipic, pe care-l urmez eu la sala:
    – 5 minute de incalzire pe bicicleta eliptica, ca sa aduc inima intr-un ritm cardiac „de fitness”. Efortul este usurel spre mediu.
    – 30 de minute de exercitii cu kettlebells care implica genuflexiuni cu aruncat deasupra capului, swings, flotari, ramat etc. 40 de secunde pe exercitiu, cu 10 secunde pauze intre ele. Un circuit din asta dureaza cam 5 minute, intre ele fac 2 minute de pauza, apa chestii. Greutatile trebuie sa fie destul de mari ca sa implice tot corpul (de exemplu, la mine, 2 kettlebells de 12kg fiecare).
    – 7-8 minute de mers alert pe banda (7km/h / inclinatie 9%) ca sa linistesc inima

    Dupa asta o cutiuta de branzica de casa cu un plic de miere si niste alune de padure amestecate in ea.

    Mituri daramate:
    – exercitiile cu greutati NU iti cresc masa musculara. Cresterea masei musculare are loc in anumite conditii: alte exercitii, alt regim alimentar, suplimente proteice etc.
    – exercitiile care tintesc o grupa de muschi nu elimina grasimile din acea grupa – de exemplu 100 de abdomene nu o sa-ti dea burta jos, daca asta e tot ce faci. O sa ai niste muschi fermi si tari sub un strat de grasime. Asa functioneaza corpul tau.

    • +1
      2
    Autentifică-te dacă vrei să comentezi răspunsul.
  • adriana 381

    Renunti la bauturi carbogazoase, urci multe scari si te apuci de abdomene.

    • +1
      1
    Autentifică-te dacă vrei să comentezi răspunsul.
  • akin17k 33

    Multe execitii de cardio .

    • +1
      1
    Autentifică-te dacă vrei să comentezi răspunsul.
  • merceleo 111

    Viata echilibrata, alimentatie rationala, mers pe jos si cu bicicleta. inot, sala de forta si multe, multe renuntari: bere, prajituri, McDonald etc.

    • +1
      0
    Autentifică-te dacă vrei să comentezi răspunsul.
  • bulina 31

    renuntand la shaorma

    • +1
      0
    Autentifică-te dacă vrei să comentezi răspunsul.
Trimite răspunsul la întrebare
Autentifică-te dacă vrei să răspunzi.